Forside Annonce 3 råd til at gøre din arbejdsdag mere overskuelig

3 råd til at gøre din arbejdsdag mere overskuelig

79
0
arbejde booking

Vi kender alle til følelsen af at stresse afsted på arbejdet og aldrig rigtig føle, at man kommer nogen steder hen alligevel. Ens arbejdsdag kan utroligt hurtigt gå hen og blive meget forvirrende og uoverskueligt.

Derfor har vi her samlet tre forskellige råd til, hvordan du kan hjælpe dig selv med at gøre din arbejdsdag mere overskuelig.

Online booking system

Hvis du har et af de typer jobs, hvor du kan have rigtig mange aftaler i løbet af en dag og skal huske og tage kontakt til en række forskellige personer, så kan et online booking system lige være noget for dig.

Med et online booking system kan man nemt og hurtigt lave en oversigt over de forskellige aftaler man har i løbet af sin dag. Det gør dagen en del mere overskuelig og du slipper for at sidde med en masse forskellige små sedler, som skal minde dig om dine planer.

Et booking system du kan benytte dig af er Planway, som er ganske gratis og nemt at benytte. Prøv blot at søge efter Planway på nettet og tag et kig ind på deres gratis booking system.

Hold orden i sagerne

Et rodet miljø skaber et rodet hoved. Hvis der ikke er spor opryddeligt på din plads omkring der hvor du arbejder, så er det ikke noget under at du føler dig småstresset hele tiden. Det er jo ikke til at finde dine ting igen, når du skal bruge dem og du kan ende med at bruge rigtig meget tid på simpelthen at finde dine ting.

Ligesom Planway som kan være med til at skabe gratis overskud på din dag med hjælp af et booking system, så kan en smule oprydning hjælpe dig med at skabe overskud omkring det område du arbejder. Det er lige meget om du har et hjemmejob og laver dit arbejde i sofaen eller har en bås på et kontor. Sørg for at der er ordentligt opryddeligt.

Sæt opgaver i båse

Vi mennesker er sjældent gode til at skifte mellem en opgave til en anden i løbet af meget kort tid. Vi skal som regel have lidt tid til at omstille og det er derfor meget bedre, hvis vi minimerer denne proces for os selv.

Prøv så vidt muligt at sætte dine arbejdsopgaver i ’båse’, så du for eksempel har en halv eller hel time, hvor du kun svarer mails eller laver telefonopkald.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here